Alumnes premiats pel seu esforç i constància

27/11/2019

Aquesta setmana diferents alumnes de l’escola han rebut premis i distincions per la seva excel·lent feina.

L’equip del Llor News ha estat premiat per la Fundación DomusVi en l’entrega de la IV Edició dels Premis que organitza aquesta entitat, pel documental audiovisual ‘El primer amor’.

En aquest enllaç, podreu trobar el documental que té una duració de 15 minuts i que el van gravar l’any passat a la Residència d’Avis de la Colònia Güell.

Podeu seguir tota la feina comunicativa que fan aquest grup d’alumnes al llarg de l’any al seu Instagram (@llornews), Twitter (@Llornews) i YouTube (LLOR NEWS).

Un grup d’alumnes de 1r de Batxillerat, Víctor Alarcon, Marc Alonso, Cristina Figueras i Xavier Vila han estat seleccionats per participar en el programa d’excel·lència ‘Bojos per la ciència’, organitzat per la Fundació Catalunya - La Pedrera. En aquest projecte aprofundiran en la recerca biomèdica i la tecnologia d’avantguarda.

Sense cap mena de dubte, una gran oportunitat per seguir alimentant la seva curiositat i la seva vocació tot impulsant el treball en equip i el pensament crític. Començaran aquesta nova experiència el pròxim 11 de gener a l’IRB i el 18 de gener a La Salle.

Enhorabona a tots i totes!