‘El Reloj de Paula’, un curt de José Luis López i protagonitzat per Enya Lechuga

22/01/2020

José Luis López Ortiz, director de cinema i professor de l’Escola, ha estrenat un curtmetratge titulat ‘El Reloj de Paula’. Es tracta d'una obra amb una forta empremta del Llor, ja que una de les protagonistes és l’Enya Lechuga, alumna de 2n d’ESO de la nostra escola.

La història és un thriller, on la Paula, maltractada pel seu pare alcohòlic, es recolza en la seva gran amiga Clara -paper interpretat per Enya Lecghuga-, qui decideix fer-li un regal molt especial. Us deixem el tràiler:

Aquest curt té per objectiu donar visibilitat a la violència física i psicològica infantil, un problema que, malauradament, afecta a més de 300 milions de nens i nenes d’arreu del món. Per a reivindicar aquest problema i com a denúncia, aquest curt és suma a l'ús del hashtag "#BastaYa: Contra el Maltrato infantil: Tolerancia cero".

‘El Reloj de Paula’ es reproduirà en el Circuito Internacional de Festivales de Cine, que se celebrarà durant l’any 2020 per tot el món. De fet, la seva primera participació en uns festivals, concretament en el Florence Film Awards, s’ha traduït en el lliurament del primer premi al millor curtmetratge de temàtica thriller, pel que el pròxim 18 d’abril de 2020 recolliran el seu guardó a l’entrega de premis a la catifa vermella de l'Odeon Cinema de Florència.

Al costat del tràiler que us adjuntem, subministrem també el codi d'inserció web per a, si ho creieu convenient, que pugueu incloure-ho en la vostra web fent esment a la vostra participació en el projecte contra el maltractament infantil. "EL RELLOTGE DE PAULA". Així com l'etiqueta de la campanya #BastaYa.

Enhorabona!