Iniciem l’Escola de Pares Online!

05/03/2021

Enguany arrenca l’Escola de Pares, organitzada per les mestres d’Educació Infantil i el Departament d’Orientació i que aquest any s’ofereix en format digital atesa la situació que vivim. L’objectiu principal se centra a tractar diverses temàtiques i poder crear un espai de diàleg i d’intercanvi entre pares i mares amb la modulació d’un expert en el tema.

Durant el mes de març gaudirem de 2 sessions principals i adequades a les seves edats:

Sessió 1: “Fem un té, parlem de gestió de relacions i convivència en família”

Actual de relacions interpersonals en pandèmia, així com estratègies sobre l’establiment de límits i normes. Col·loqui dirigit per Cristina Monescillo, psicòloga membre del Departament d’Orientació del centre.

P4 - Dilluns 8 de març de 2021 a les 17.15h
P5 - Dilluns 8 de març de 2021 a les 18.15h
P3 - Dimarts 9 de març de 2021 a les 17.15h

Sessió 2: “Alimentació i salut en els nostres infants”

El taller està enfocat a aprendre, compartir i experimentar l’alimentació plaent de manera segura i eficaç, tenint en compte aspectes com l’entorn i la postura. Activitat realitzada per Jennifer Huertes, encarregada del Servei d’Infermeria de l’escola.

P3 - Dilluns 22 de març a les 17.10h
P4 - Dilluns 22 de març a les 18.00h
P5 - Dimarts 23 de març a les 17.15h

Podeu accedir a totes les sessions vía Meet a través d’aquest enllaç: https://meet.google.com/ymt-pztd-xth