El pròxim 13 de maig es reactiva el període de preinscripció

08/05/2020
Entre el 13 i el 22 de maig es reprèn el període de preinscripció escolar a l'Educació Infantil, Primària i l'ESO. En el cas que el Llor sigui la teva escola escollida per realitzar la preinscripció dels teus fills o filles pel curs vinent segueix llegint i si no també, perquè t'apropem tota la informació que necessites saber sobre la preinscripció del curs 2020-2021.

A partir del 13 de maig comença el període de presentació de sol·licitud de preinscripció per l'any vinent i es podran presentar fins al 23 de maig.
La presentació de la sol·licitud haurà de ser telemàtica i per tant, caldrà que ens feu arribar la documentació escanejada a preinscripcions@fundaciollor.cat. Les famílies interessades que no puguin gestionar la preinscripció en línia la podran presentar a partir del 19 de maig a l'Escola i amb cita prèvia.
La matriculació es durà a terme del 13 al 17 de juliol.

La preinscripció és el primer tràmit del procés administratiu per assignar les places dels centres públics i concertats per als infants que s'escolaritzen per primera vegada, amb l'objectiu de desenvolupar-ho d'una manera ordenada i transparent.

Podeu descarregar el full de preinscripció fent click aquí.

Obligatòria publicació oferta inicial de places

Ara bé, quina documentació has de presentar?

• Documentació identificativa que cal presentar en tots els casos:

· Original i còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació
· Original i còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor de l'alumne/a)
· Original i còpia del DNI de l'alumne/a
· Original i còpia de la Targeta Sanitària Individual de l'alumne/a

• Documentació per acreditar els criteris de prioritat:

· En el cas de tenir germans escolaritzats en el centre o la mare, pare o tutor en sigui treballador; no cal presentar cap documentació.
· Còpia del contracte laboral o certificat emès a l'efecte de l'empresa
· Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental vigent

Criteris generals de prioritat:

- Existència de germans matriculats al centre o pares o tutors legals que hi treballin: 40 punts
- Que el domicili de la persona sol·licitant estigui a l'àrea de proximitat del centre: 30 punts
- Que l'adreça del lloc de treball del pare/mare sigui dins de l'àrea de proximitat del centre: 20 punts (aquest apartat exclou l'anterior)
- Quan el domicili és al mateix municipi on està ubicat el centre sol·licitat en primer lloc, però no en la seva àrea de proximitat: 10 punts

Criteris complementaris:

- Pel fet de formar part de família nombrosa o monoparental: 15 punts

Qualsevol canvi que pugui succeir i/o alterar el calendari de preinscripció pel curs 2020/2021 us la comunicarem immediatament.