LlorNews estrena la secció 'Entrevistes Confinades'

07/05/2020
Aquest temps de confinament ha estat un clar exemple d'adaptació i de reinvenció. El mitjà de comunicació de l'Escola gestionat pels alumnes de l'ESO i Batxillerat, Llornews, ha sabut adaptar-se al moment que vivim i ha creat una nova secció especial: "Les entrevistes confinades".

Durant un mes, l'equip de Llornews publicarà una entrevista cada dos dies, on ens aproparan testimonis de persones que treballen directament en activitats afectades per la Covid-19. Entre els entrevistats i entrevistades trobarem infermeres, gestores, banqueres, bombers, farmacèutics...

Ja han publicat la primera entrevista a Montse Suñé, assessora fiscal. Podeu accedir a l'entrevista en aquest enllaç: https://youtu.be/dR7DOm92730

Recordeu que podeu seguir el Llornews a Instagram, Facebook, Twitter, Youtube i TikTok.