'Aprenent a menjar' by Sodexo

15/10/2020
Iniciem el projecte ‘Aprenem a menjar’ creat per Sodexo amb la col·laboració d’experts en gastronomia, com el xef de renom Pepe Rodríguez, experts en nutrició i en activitats lúdiques per aprendre sobre hàbits saludable divertint-nos.

L’objectiu d’aquest programa és millorar l’experiència gastronòmica i nutricional dels alumnes en el menjador. Al mateix temps que motivar-los per tal que tastin nous aliments mitjançant tècniques culinàries diferents per enriquir l'elaboració dels plats i potenciar els sabors naturals dels mateixos aliments.

Com desenvoluparan aquest projecte? Convertint l'alumne en l'epicentre del menjador. Els alumnes passaran a tenir un paper molt més participatiu a partir de diverses iniciatives com les jornades gastronòmiques regionals mensuals com la que iniciem avui de Castella - La Manxa, on els alumnes coneixeran i tastaran nous aliments i la tradició gastronòmica de les diverses regions d'Espanya. O d'altres activitats com les taules de degustació d'alimentstaules de descobriment d'aliments, com per exemple, esmorzars saludables o el sucre en els refrescos; activitats i tallers lúdic-educatius, per ensenyar-los bons hàbits d'alimentació, la vida activa i el medi ambient.

Podeu conèixer més sobre el projecte en aquest vídeo: