Compromesos amb el progrés de cada estudiant. Els estudiants i les famílies propocien la millora constant del projecte

Més enllà de les avaluacions externes (Competències bàsiques, PISA, PAU) o dels sistemes de gestió de la qualitat (ISO 9001, ISO 1401, EMAS III), l'escola concertada Llor aplica un procés d'avaluació formativa a cada estudiant per orientar el seu procés d'ensenyament – aprenentatge i possibilitar-li l'adquisició de les competències, tant en el desenvolupament cognitiu com el físic, el social i l'emocional.
La participació proactiva dels estudiants en la vida de l'escola valorant l'acompanyament i l'atenció personal que reben d'ella; la permanent comunicació amb les famílies, els resultats obtinguts pels estudiants i el seguiment de la seva inserció en la Universitat i al món professional, les enquestes de satisfacció que sistemàticament responen un elevat nombre de famílies de Sant Boi, les crítiques i suggeriments que ens fan arribar, constitueixen un valuós "feed back" que propicia la millora constant de l'acció educativa del Llor.
© FUNDACIÓ LLOR
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, accepta la seva instal·lació i el seu ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació a la nostra Política de Cookies