El Parc Sanitari al Llor

01/10/2019

La Fundació Llor i el Parc Sanitari Sant Joan de Déu han signat dos convenis conjuntament. Un d'aquests, referent al servei d'infermeria a l'escola i l'altre, que permetrà que els/les nostres alumnes de 1r del Batxillerat Científic puguin fer pràctiques al Parc Sanitari de Sant Joan de Déu a Sant Boi.

Dins d'aquest programa de pràctiques es contemplen diferents activitats. Tot l'alumnat assistirà a tres sessions d'orientació professional, on es desenvoluparà tot el contingut relacionat amb els hospitals i la ciència. Després, per a 3 grups de 4 persones cadascú, una tarda a la setmana, realitzaran les següents pràctiques tutoritzades:
- 6 sessions destinades als serveis de suport
- 7 sessions a les unitats i serveis clínics
- 2 sessions a l'organització
- 2 sessions al tancament i avaluació

Un cop hagin finalitzat les pràctiques, els/les alumnes realitzaran una memòria d'aquestes que podrà formar part del TR.
Un primer contacte amb la vida laboral, que també servirà per esclarir idees de cara al futur després de les PAU.

Servei d'infermeria professionalitzat
Avui hem inaugurat el servei d'infermeria a l'escola. Des d'avui, cada dia d'entre setmana tindrem a la nostra disposició un/a infermer/a que estarà atenent al servei d'infermeria tots els dies lectius de les 11:00 h a les 13:00 h i de les 15:00 h a les 18:00 h. A més a més, aquesta persona assessorarà professionalment a l'equip directiu, intervencions a les aules sobre aprenentatges bàsics com primers auxilis entre d'altres, consultes personalitzades amb estudiants i formació als diferents equips professionals.