Descobrim el nostre futur talent professional amb AIM SOLO

23/10/2019

Per setè any consecutiu, la Fundació Llor presenta la col·laboració amb la consultora Aim Solo per realitzar el programa d'orientació "Me orienta".

La cooperació de les dues entitats consisteix en l'elaboració d'un complet estudi d'orientació professional, perquè serveixi d'ajut o guia, si s'escau, per als estudiants de 4t d'ESO que es troben a un pas de finalitzar la seva etapa educativa obligatòria.

Aquest macro estudi personalitzat té en compte les intel·ligències múltiples i les competències de cada alumne i les contextualitza en els diferents àmbits professionals. En identificar aquests paràmetres, el seu resultat pot facilitar la tria de l'itinerari d'estudis postobligatoris més adient per a cada cas.

En el recull d'informació per poder realitzar aquesta anàlisi de 360°, en què l’alumne en  serà el nucli; la família i l'escola en seran partícips, formant-ne una part imprescindible. L'estudi culminarà al mes de febrer, quan els/les estudiants rebran les 8 propostes per a possibles sortides professionals.

De fet, la consultoria Aim Solo és un projecte d'investigació que busca resoldre el que consideren el principal problema del camp professional: la dissociació entre el talent i el coneixement. En considerar que, "la majoria de les persones té talent per desenvolupar unes professions, però s'ha format per a unes altres".

En aquest enllaç podeu veure l'entrevista que els/les alumnes de Llornews li van fer l'any passat al CEO d'aquesta consultora.