Activa't al Llor

07/10/2019

Des de l'Escola Esportiva, cada inici de curs organitzen una jornada esportiva pensada per a les famílies dels alumnes. Es tracta d'una celebració, dirigida a pares i mares, amb l'objectiu de practicar esport durant més de dues hores i així, que les famílies puguin conèixer les propostes d'entrenament físic que ofereix l'Escola Esportiva dins del programa Esport i Família.

Durant la jornada, els pares i mares que hi van participar van practicar esports com la zumba, la tonificació, el pilates, el ioga, els hipopressius LPF, aiguagim o natació.

Per demanar més informació sobre les diferents activitats físiques que porten a terme a l'Escola Esportiva, podeu sol·licitar més informació físicament a la secretaria de l'escola esportiva de dilluns a divendres de 15 h a 19 h o a través del correu direccioee@fundaciollor.cat.

Fem esport, fem salut al Llor!