Dos alumnes del Llor al "Bojos per la Salut i l'alimentació"

29/06/2017
Les alumnes Júlia Sànchez i Sara Rodríguez de 4t d'ESO han estat seleccionades per formar part del programa Bojos per la Salut i l'alimentació, que des de la Fundació Catalunya-La Pedrera fomenta les vocacions científiques. En aquest programa aprofundiran sobre els desordres associats a la nutrició, la recerca biomèdica, hàbits de vida saludables i l'esperit crític respecte a la salut i la comunicació.
Serà tota una immersió en la recerca sobre les principals malalties del s. XXI (càncer, diabetis, obesitat i malalties cardiovasculars) tot fent un especial èmfasi en la importància dels hàbits de vida saludables per a la seva prevenció.